comments 2

When it hurts_A volte fa male

This slideshow requires JavaScript.

Sometimes it hurts. Too much. Nothing but a threadbare gauze to separate. Yet the vision is veiled. The touch mediated and alterated. The available energies remain held back, bridled.  The dress shows it all, calmly, as if to apologize for not being able to move where only others can lead it. Yet water pours out at Quiumakai, in various changing shapes. Time for resting is over, in my pocket tears of cloth, colours, needles and threads gather to be with me in a new journey. Only You really know the way… which I’m ready to follow.

A volte è doloroso. Troppo. Niente altro che una garza consunta a separare. Eppure la visione ne è velata. Il tocco mediato e alterato. Le energie disponibili restano trattenute, imbrigliate. L’abito mostra tutto questo, pacatamente, quasi a scusarsi di non potersi muovere là dove solo altri possono condurlo. Ma l’acqua a Quiumakai sgorga disponibile, sotto molteplici forme cangianti. Il tempo del riposo è terminato, in tasca frammenti di tela, colori, aghi e fili si raccolgono per accompagnarmi in un nuovo viaggio. Tu solo conosci davvero la direzione… che io son pronta a seguire.

KAHESHA OPA 

1.2

2 Comments

  1. Quella direzione … E questa. C’è il vento che accarezza gli abiti trasformandoli in preghiere di garza e bandiere di pace… Fra loro lo spazio del rilascio e della trasformazione…
    Grazie, per le tue parole spaziose e per il filo di consapevolezza ,,, Quel filo che sento aver già tessuto fra noi asole, ponti e sorrisi…

    Un abbraccio 🙂 – kaapi bardo

    Like

Drop a seed_Lascia cadere un seme

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s